SEO Arkitekt

SEO København

Bliv synlig og kom højt på Google

Læs om min SEO case i København

SEO til iværksættere i København og hele Danmark

seo koebenhavn

Du er sandsynligvis landet på denne side fra at lave en Google-søgning efter “SEO i København”, “SEO-bureau i København”, “SEO-specialist København”,  “søgemaskineoptimering København” eller noget lignende. Super. Dette er netop beviset, der viser dig, at SEO virker, og at jeg er ekspert i det.

Jeg forstår, at du ikke kun er her i håbet om at forbedre dine Google-placeringer, men også for at få nye kunder og udvide din virksomhed.

Som en online sælger får du ikke noget salg, hvis din virksomhed ikke kan findes i Google eller kommer ikke på første side af Google.

Søgemaskineoptimering København for både små eller store virksomheder

Leder du efter eksplosiv vækst? Eller bare starte op?

Jeg kan hjælpe dig, hvis du er på udkig efter en freelance SEO specialist i København, der driver trafik, øger kundeemner og skaffer mere salg til dig via Google

SEO Case København

Hvordan SAMSPIL NU øgede deres trafik i løbet af 9 måneder med fast samarbejde omkring SEO

+%
mere månedlig organisk trafik
+
Relevante søgeord ligger på side 1 af Google

Få din virksomhed øverst på Google

Flere besøg = flere kunder = mere salg

Det er vigtigt, at folk finder de din hjemmeside først, da de søger efter dine produkter eller ydelser.

BLIV FUNDET ONLINE og overgå dine konkurrenter! SEO kan give dig enorm succes.

Hvad koster SEO i København

Den bedste “webbureau” SEO løsning til freelancer priser.

Som SEO konsulent i København står jeg klar til at hjælpe dig med din online synlighed gennem lave SEO priser. Jeg tilbyder en tilpasset SEO strategi baseret på dit månedlige budget. Det er op til dit budget, hvor mange timer du er villig til at investere i månedligt.

SEO København priser

seo horsens priser

SEO Jumpstart

En ideel plan til en mindre eller nystartet lokal forretning, der vil effektivisere hjemmesides performance og rankings på Google over en længere periode.

5 timers / måned

Minimum 3 måneder anbefales
din hjemmeside øverst på Google

SEO Business

En ideel plan til konkurrencedygtige virksomheder, der gerne vil effektivisere hjemmesides performance og rankings på Google relativt hurtigt.

10 timers / måned

Minimum 6 måneder anbefales
Højere placering på Google

SEO Booster

En ideel plan til store virksomheder, der går efter første side placering på Google, nationalt eller internationalt, på en større række af søgeord over en kort periode.

15 timers / måned

Minimum 6 måneder anbefales

*Prisen er ekskl. Moms

SEO priser kan variere meget, alt efter hvor man leder. Jeg tilbyder hjemmeside optimering i forskellige prisniveauer. Min mindste SEO pris er 2.500,- om måneden.

Det er svært at komme med en konkret pris på SEO, da hvert projekt er forskellig. SEO prisen afhænger af størrelsen på din hjemmeside, dine mål og din branche.

Jeg optimerer hver hjemmeside efter dets specifikke behov og under hensyntagen til kundens krav og tilbyder en strategi, der kombinerer begge så gode som muligt.

Du kan tjekke detaljerne om mine SEO priser.

Hvordan kan SEO hjælpe din virksomhed i København?

Freelance SEO konsulent København - SEO Arkitekt

ÉN partner til ALLE dine markedsføringsbehov

Jeg er klar til at hjælpe dig med både søgemaskineoptimering og hjemmeside design løsninger

Hos SEO Arkitekt designer jeg  hjemmesider i WordPress og har også solid international erfaring som SEO specialist.

SEO specialist i Region Hovedstaden

  • Albertslund
  • Allerød
  • Ballerup
  • Bornholm
  • Brøndby
  • København
  • Dragør
  • Egedal
  • Fredensborg
  • Frederiksberg
  • Frederikssund
  • Furesø
  • Gentofte
  • Gladsaxe
  • Glostrup
  • Gribskov
  • Halsnæs
  • Helsingør
  • Herlev
  • Hillerød
  • Hvidovre
  • Høje-Taastrup
  • Hørsholm
  • Ishøj
  • Lyngby-Taarbæk
  • Rudersdal
  • Rødovre
  • Tårnby
  • Vallensbæk
seo region hovedstaden

Fordele ved at arbejde med en SEO konsulent København

Hvorfor SEO Arkitekt i København?

For jeg som en SEO ekspert:

Hvad er SEO opgaver?

Hvem har brug for SEO optimering?

Ligegyldigt din branche, SEO er kritisk for online markedsføringssucces.

Jeg arbejder med en bred vifte af virksomheder og varierende budgetter. Din virksomhed kan anvende smarte SEO-teknikker uanset størrelse og specialitet. 

SEO København: optimering af hjemmeside for Google side 1

1.1. Opdagelse

Inden vi springer ind og begynder vores SEO-kamp om den første side på Google, skal jeg som din SEO-konsulent først forstå dine behov, krav og forventninger. For at kunne indhente og organisere disse data korrekt skal jeg analysere din branche. Det er afgørende, at jeg samler så meget information som muligt, da det vil påvirke resten af SEO-kampagnen.

1.2. SEO Analyse

SEO analysen viser dine styrker og svagheder ift. en konkurrent.

Jeg opretter en dybdegående rapport om tilstanden af din hjemmeside på nuværende tidspunkt og opdager nye muligheder og få ideer til forbedringer. Det er det første og fremmeste skridt og spiller en afgørende rolle i at bestemme, hvad niveau din hjemmeside er på i øjeblikket, set fra et teknisk og søgemaskineoptimeringssynspunkt. Ofte er en SEO analyse et ret omfattende arbejde af de forskellige parametre, hvorpå din hjemmeside kan rangere hos søgemaskiner.

I slutningen af denne fase giver jeg dig en komplet rapport, der skitserer alle de kritiske problemer, der blev identificeret under analysen, samt en komplet liste over strategiske anbefalinger til, hvordan de kan løses.

1.3. Konkurrentanalyse

Der er ingen grund til at genopfinde hjulet, og endnu mere – begå de samme fejl som andre virksomheder i din branche. Hvad der virker, og hvad der ikke virker, er allerede blevet opdaget. For at rangere din hjemmeside på den første side af Google, er jeg nødt til at studere dine brancheledere. Hos SEO Arkitekt tror jeg meget på reverse engineering – kunsten at studere & lære af hvad succesrige konkurrenter laver, så gør vi det samme, men vi gør det bedre! Årsagen er, at du skal kende både de stærke og svage sider af dine konkurrenter og gøre det bedre i alle aspekter relateret til SEO og løbende følger op på konkurrenternes position og strategi for at overgå dem. Konkurrentanalysen er værdifuld fordi både du og dine konkurrenter med al sandsynlighed gerne vil ligge nummer 1 på Google, når folk søger efter ydelser eller produkter, som I udbyder eller sælger.

1.4. Søgeord forskning

Ud fra ovenstående SEO analyse er det vigtigt at vide hvilke ord din hjemmeside rangerer på og hvordan du rangerer på de søgeord og søgefraser, du lige har fundet frem til, at dine konkurrenter fx bruger meget. Søgeord forskning er meget vigtig for optimering af din hjemmeside.

SEO søgeord forskning påvirker alle, der bruger internettet til at søge efter noget. Søgeord er forbundet med de forespørgsler, som folk indtaster i søgemaskiner. Jeg finder ud af de primære, sekundære og semantiske søgeord for hver side på din hjemmeside, der er bedst til salg, markedsføring og indhold på dit websted. Hvis vi regner med, hvad folk søger efter, og så sørg for, at dit indhold har masser af de søgeord, der er pebered i hele, vil du sætte dig selv for succes.

1.5. SEO-strategi

Så snart vi identificerer SEO-muligheder, udarbejder jeg en tilpasset projektplan, der strækker sig over tre til seks måneder afhængigt af vores aftale. Dette inkluderer dine kampagnemål, forventede resultater for hver marketingkanal og estimeret tidsramme.

I løbet af den første måned prioriterer jeg din kampagne for at imødekomme de mest presserende aspekter af SEO. Dette gøres for at sikre, at vores søgemaskineoptimeringsindsats leverer øjeblikkelige og målrettede resultater.

2.1. Teknisk SEO optimering

Teknisk SEO er et begreb som dækker over alle de tekniske aspekter af din hjemmeside, som kan påvirke dine placeringer på søgemaskinerne. Teknisk SEO (søgemaskineoptimering) er en vigtig del af SEO og er den proces, hvori man konfigurerer en hjemmesides elementer, så den potentielle synlighed på søgemaskinerne maksimeres.

Det betyder, at jeg løser eventuelle tekniske problemer på din hjemmeside og gennemfører en omfattende teknisk analyse for at identificere eventuelle problemer og præsentere dem for dig i en pænt formateret rapport.

Google promoverer websteder, der følger deres retningslinjer for webmastere, hvorfor alle tekniske problemer skal løses så hurtigt som muligt.

2.2. On-Page optimering

On-Page optimering referer til alle elementer på din hjemmeside, der kan fortælle Google, hvad din side handler om for at forbedre dets positioner i de organiske resultater. Ved at bruge mine søgeordsforskningsdata begynder jeg at studere indholdet af din hjemmeside og kompilere anbefalinger til de sider, der skal opdateres og optimeres. Efter din godkendelse implementerer jeg disse anbefalinger og optimerer indholdet og strukturen på din hjemmeside for dig.

Da søgemaskiner regelmæssigt opdaterer deres algoritmer, bliver jeg konstant opdateret med disse ændringer og udvider og optimerer min SEO-taktik for at bevare relevansen af mine kunders hjemmesider.

3.1. Landingssider

Baseret på vores målrettede søgeordsliste, som vi blev enige om i vores tidligere trin, udvikler jeg nye landingssider på din hjemmeside.

3.2. Indholdsfortegnelse

Hvis dit indhold skal generere trafik, skal det være SEO-optimeret. Ved hjælp af min søgeordsanalyse tildeler jeg hvert søgeord en organisk “intent”.

3.3. Link Building Campaign

Jeg følger reverse engineering-modellen ved at analysere dine konkurrenters linkbuildingsindsats for at forstå, hvilke typer hjemmesider jeg kan arbejde med. Ud fra disse undersøgelser kan jeg sammensætte lister over muligheder, som jeg søger under din SEO-kampagne.

4.1. Måling

Hos SEO Arkitekt har jeg oprettet et system, der gør det muligt for dig og os at følge din kampagnes fremskridt og foretage justeringer på farten. Jeg overvåger og analyserer dine placeringer på Google og KPI. Som SEO-konsulent tager jeg højde for en lang række faktorer i særlige søgeordspositioner, linkbuilding, indeksering, Google Search Console, Google Analytics , SSL-status, on page-fejl, problemer med indlæsningshastighed, afvisningsprocent, konverteringsrate, lokal synlighed og CTR.

4.2. Rapportering af SEO-resultater

Jeg udarbejder månedlige SEO-rapporter, så både du og jeg er på linje i forhold til din SEO-kampagnefremskridt. Under vores konsultationer giver jeg en omfattende rapport, der skitserer effektiviteten af dit websted: søgeord, generel trafik og placeringer. Ved at rapportere på månedsbasis holder jeg dig orienteret om alt, hvad der foregår i vores SEO-kampagne og giver dig en forståelse af, hvad du kan forvente.

4.3. Justering

Min SEO-proces udvikler sig altid, og jeg retter og justerer konstant mine SEO-strategier med Googles algoritmeopdateringer og nye trends. Søgemaskiner er dynamiske, og behovene i din branche ændrer sig også.

Ved at stole på mig som din SEO-specialist får du alle de nødvendige rettelser og kan garantere dig selv pålidelig styring af din SEO-indsats.

Er vi et match?

Vælger du at gå med en webdesigner og Adwords/ SEO specialist, kan du jo passende starte et samarbejde med mig 🙂

Tag din virksomhed til næste niveau!

SEO FAQ

Korte svar på de mest populære spørgsmål om SEO

SEO står for “søgemaskineoptimering” eller “search engine optimization” på engelsk. Enkelt sagt betyder det processen med at forbedre din hjemmeside for at øge dets synlighed og opnår bedre placeringer, når folk søger efter produkter eller ydelser relateret til din virksomhed i Google, Bing, YouTube og andre søgemaskiner. Lær mere om, hvad SEO er her!

Søgemaskiner som Google scanner eller gennemsøger forskellige hjemmesider for bedre at forstå, hvad hver hjemmeside handler om. Dette hjælper søgemaskinerne med at levere de bedste og mest relevante resultater til dem, der søger efter bestemte emner eller søgeord.

Den mest almindelige SEO pris på en månedlig SEO pakke ligger på mellem kr. 3.500 og kr. 8.000. Hos SEO Arkitekt starter SEO Priser fra 2.500 kr. om måneden. Tjek mine SEO Pakker her.

En god SEO strategi kan drive indgående trafik, der kan vokse din virksomhed i de kommende år.

  1. Vælg de rigtige søgeord.
  2. Start med en lokal søgestrategi.
  3. Fokus på indhold af høj kvalitet.
  4. Generer back links af god kvalitet.
  5. Brug så mange sociale mediekanaler som muligt (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest).
  6. Uddele visitkort, flyers, klistermærker.

Husk! Den landingsside, du gerne vil have til at ligge øverst på Google, skal være af højere kvalitet, end de landingssider den konkurrerer med om de samme søgeord.

  1. Opret indhold af høj kvalitet (såsom i en blog).
  2. Har en hurtig hjemmeside, der indlæses hurtigt.
  3. Gør din hjemmeside mobilvenlig.
  4. Sørg for, at dit websted er sikkert (din web adresse skal starte med HTTPS).
  5. Følg Googles bedste fremgangsmåder.
  6. Registrer din hjemmeside på Google Search Console
  7. Registrer din hjemmeside på Google My Business
  8. Få kvalitets backlinks fra andre websteder – Link Building  
  1. Få en grundig SEO analyse
  2. Indsæt relevante søgeord til indholdet på din hjemmeside.
  3. Brug Meta-tags til at tilføje flere søgeord.
  4. Målret mod søgeord, der er lavt konkurrencedygtige.
  5. Opsøg back links.
  6. Registrer din hjemmeside på Google My Business
  7. Hav indhold, der er relevant for din virksomhed.

Analyser din hjemmesides tekniske SEO-rapport.

10 bedste måder at få mere trafik og flere besøgende på din hjemmeside:

  1. Søgeordsforskning.Inkluder altid relevante søgeord i dit indhold.
  2. Skriv originalt indhold af god kvalitet.
  3. Tilføj nye produkter eller indhold til din hjemmeside dagligt.
  4. Få din egen Videokanal på YouTube.
  5. Vær aktiv på sociale medier.
  6. Brug annoncering til at øge webstedstrafik.
  7. Send e-mail nyhedsbreve.
  8. Observer dine konkurrenter.
  9. Få kvalitets back links.
  10. Udgiv en pressemeddelelse.

Det er GRATIS. Bare få google til at vide, at dit indhold er mere værd end de andre hjemmesider.

Hvis din hjemmeside ikke kommer frem på Google, er det højst sandsynligt af en af følgende årsager:

  1. Din hjemmeside er for ny.
  2. Din hjemmeside er ikke optimeret til søgemaskine crawling.
  3. Din niche er meget konkurrencedygtig.
  4. Din hjemmeside blokerer søgemaskiner fra at indeksere dens sider.
  5. Din hjemmeside blokerer søgemaskiner fra at crawle dens sider.
  6. Du har ikke nok backlinks af høj kvalitet.
  7. Din hjemmeside mangler “autoritet”.
  8. Din webside stemmer ikke overens med “søgehensigten”.
  9. Din hjemmeside har problemer med duplikatindhold.
  10. Din hjemmeside er blevet straffet af Google.

En SEO analyse også kendt som en SEO audit, er som en statusrapport. SEO analysen handler om at undersøge en hjemmeside, for at få en bedre forståelse af hvor godt hjemmesiden er blevet optimeret, og hvad der kan gøres for at hjælpe siden med at blive bedre. SEO Arkitekt tilbyder dig gratis SEO analyse, der hjælper dig således med at træffe de rigtig beslutninger i dit SEO arbejde.

Her på SEO FAQ siden kan du læse flere spørgsmål relateret til SEO.