SEO Århus
Bliv fundet på Google med mig som din SEO konsulent
Læs om min SEO case i Aarhus
Søgemaskineoptimering til iværksættere i Århus
Du er sandsynligvis landet på denne side fra at lave en Google-søgning efter “SEO optimering Århus”, “SEO-bureau i Aarhus”, “SEO-specialist Århus”, “søgemaskineoptimering Aarhus” eller noget lignende. Fantastisk. Nu kan du se beviset på, at SEO virker, og at jeg er specialiseret inden for disciplinen: søgemaskineoptimering (også kaldet SEO: Search Engine Optimization).


Få hjælp fra et specialiseret SEO konsulent i Århus
Kan dine kunder finde dig på Google?
SEO hjælper dig med at overgå dine konkurrenter og bringe flere besøgende til din hjemmeside
SEO optimering Case Århus
Hvordan PUNKT & PRIKKE øgede deres trafik i løbet af 5 måneder med fast samarbejde omkring SEO

Vil du få din hjemmeside frem på Google?
Flere besøg = flere kunder = mere salg
Det er vigtigt, at internetbrugere finder de dit websted først, da de søger efter dine produkter eller ydelser.
BLIV FUNDET ONLINE og overgå de konkurrenter i din branche! Søgemaskineoptimering kan hjælpe dig til tops på Google!
Hvad koster Søgemaskineoptimering i Århus
De bedste “webbureau” løsninger til SEO konsulent priser.
SEO priser Aarhus

SEO Jumpstart
En ideel plan til en mindre eller nystartet lokal forretning, der vil effektivisere hjemmesides performance og rankings på Google over en længere periode.
5 timers / måned
Minimum 3 måneder anbefales

SEO Business
En ideel plan til konkurrencedygtige virksomheder, der gerne vil effektivisere hjemmesides performance og rankings på Google relativt hurtigt.
10 timers / måned
Minimum 6 måneder anbefales

SEO Booster
En ideel plan til store virksomheder, der går efter første side placering på Google, nationalt eller internationalt, på en større række af søgeord over en kort periode.
15 timers / måned
Minimum 6 måneder anbefales
*Prisen er ekskl. Moms.
**SEO månedlige priser er kun vejledende. Hvert SEO projekt er unikt og prisen kan variere afhængig af kundens behov og mål.
Her kan du tjekke detaljerne om mine SEO priser.
Uden binding
Der er ingen kontrakt; vi går måned for måned. Ingen kontrakt betyder, at jeg virkelig skal få positive resultater til dig hver måned, eller jeg bliver fyret. Så i slutningen af hver måned er du ikke tilfreds med det, jeg har gjort, du har ret til at fyre mig. Ingen straf.
Du betaler, jeg skaffer dig resultater. Så simpelt er det. Hver måned viser jeg dig, hvor du var, indtil du ansatte mig, og hvad din nye statistik er, og så beslutter du, om du vil fortsætte med vores samarbejde.
Jeg arbejder personligt på dit projekt og er ansvarlig for dine resultater.
SEO Specialist i Århus og hele Danmark
En dedikeret partner til alle dine online behov
Hos SEO Arkitekt står jeg klar til at hjælpe dig med andet end SEO optimering

Hvordan kan søgemaskineoptimering hjælpe din virksomhed i Århus?
Er du iværksætter der er ved at starte en ny virksomhed op? Nye danske virksomheder, der netop har lanceret deres nye hjemmeside, kan drage fordel af SEO ved at fokusere på at skabe kvalitetsinformationsindhold om emner relateret til deres virksomhedsniche.
Lokale virksomheder såsom VVS, revisorer, ejendomsmæglere, juvelerer eller tandlæger kan bruge lokal SEO til at øge deres synlighed på Google Maps Search. Med lokal SEO kan søgende se din virksomhed øverst i Maps søgeresultater.
Mellemstore og store virksomheder kan drage fordel af en kombination af søgemaskineoptimering og indholdsmarkedsføring for at forbedre deres brandsynlighed.
Det er i øjeblikket et godt tidspunkt at udvikle en online-forretning og sælge dine produkter eller services på din hjemmeside. SEO kan vækste den organiske trafik og dermed bringe salg til virksomheden.
Hvad SEO-opgaver udfører jeg månedligt?
- SEO WordPress plugin Installation og configuration
- Gratis SEO Audit
- Google Analytics-opsætning
- Google Search Console konfiguration
- Webstedsanalyse
- Google My Business opsætning og verifikation
- Teknisk optimering
- Social medie setup-konto
- XML sitemap opsætning og integration
- Månedlig rapport til klienten
- Gennemgang for forbedret indhold og anbefalinger
- H1- og H2-tagstrukturverifikation
- Unikke titelmærker på alle sider
- Metatags og beskrivelser verifikation og opdatering
- SERP-test for nøglesætninger / termer
- Lokale forretningskataloger
- Google Webmaster-værktøjskonto / Search Console verifikation
- Billede optimering og alt tags verifikation
- On site aktivitet og søgeforespørgsler sporing
- Webstedet hastighed analyse og forbedring
- Overvågning af trafikhenvisninger og organiske besøgende
- Bounce rate overvågning
- Google Analytics-statistik gennemgang og sporing
- 301 omdirigeringer
- Tilføjelse af hyperlinks til interlinking
- Muligheder for indholdsanbefaling
- XML sitemap verifikation og opdatering
- Indgående forbinder strategi udvikling og implementering
- Branchesøgning tendenser gennemgang
- Konkurrentanalyse præstation for indsigt
- Reputation management med Google My Business-konto
Hvorfor vælge mig som din SEO konsulent i Århus
For jeg som en SEO ekspert:
- har international erfaring med SEO.
- er ajour med Googles algoritme opdateringer.
- har erfaring med adskillige SEO strategier.
- analyser også din konkurrence inden kampagnen startes.
- har alle de nødvendige SEO-værktøjer.
- kan implementere en SEO-kampagne fra start til slut.
- sender dig en komplet månedlig SEO rapport.
Hvem har brug for SEO optimering?
Ligegyldigt din branche, SEO er kritisk for online markedsføringssucces.
Jeg arbejder med en bred vifte af virksomheder og varierende budgetter. Din virksomhed kan anvende smarte SEO-teknikker uanset størrelse og specialitet.
- SEO for online eksklusive virksomheder: tøj, legetøj, smykker, kosmetik
- SEO for finansielle rådgivere, revisorer, advokater, notarer / oversættere, forsikring, fagforbund, vikarbureau
- SEO for rengøring firma
- SEO for VVS-installatører, elektrikere, Dekoratører, gartners, tømrere, tagdækkere, murer, bygning, maleri
- SEO for restauranter, barer, caféer, pizzaer, fastfood
- SEO for specialister i alle typer
- SEO for Læger, sundhedspleje, ernæringseksperter, kiropraktorer, tandlæger, psykologer
- SEO for ejendomsmæglere
- SEO for underholdning
- SEO for multi-Location virksomheder
- SEO for bilforhandler / Lej en bil / autoværksted
- SEO for voksne websteder, videochat
- SEO for dyrepleje, veterinære, hundesalon
- SEO for æstetiske klinikker, skønhedssaloner, frisører
- SEO for IT&C
Hvordan arbejder jeg med SEO optimering?
1. Planlægning
1.1. Opdagelse
Inden vi springer ind og begynder vores SEO-kamp om den første side på Google, skal jeg som din SEO-konsulent først forstå dine behov, krav og forventninger. For at kunne indhente og organisere disse data korrekt skal jeg analysere din branche. Det er afgørende, at jeg samler så meget information som muligt, da det vil påvirke resten af SEO-kampagnen.
1.2. SEO Analyse
SEO analysen viser dine styrker og svagheder ift. en konkurrent.
Jeg opretter en dybdegående rapport om tilstanden af din hjemmeside på nuværende tidspunkt og opdager nye muligheder og få ideer til forbedringer. Det er det første og fremmeste skridt og spiller en afgørende rolle i at bestemme, hvad niveau din hjemmeside er på i øjeblikket, set fra et teknisk og søgemaskineoptimeringssynspunkt. Ofte er en SEO analyse et ret omfattende arbejde af de forskellige parametre, hvorpå din hjemmeside kan rangere hos søgemaskiner.
I slutningen af denne fase giver jeg dig en komplet rapport, der skitserer alle de kritiske problemer, der blev identificeret under analysen, samt en komplet liste over strategiske anbefalinger til, hvordan de kan løses.
1.3. Konkurrentanalyse
Der er ingen grund til at genopfinde hjulet, og endnu mere – begå de samme fejl som andre virksomheder i din branche. Hvad der virker, og hvad der ikke virker, er allerede blevet opdaget. For at rangere din hjemmeside på den første side af Google, er jeg nødt til at studere dine brancheledere. Hos SEO Arkitekt tror jeg meget på reverse engineering – kunsten at studere & lære af hvad succesrige konkurrenter laver, så gør vi det samme, men vi gør det bedre! Årsagen er, at du skal kende både de stærke og svage sider af dine konkurrenter og gøre det bedre i alle aspekter relateret til SEO og løbende følger op på konkurrenternes position og strategi for at overgå dem. Konkurrentanalysen er værdifuld fordi både du og dine konkurrenter med al sandsynlighed gerne vil ligge nummer 1 på Google, når folk søger efter ydelser eller produkter, som I udbyder eller sælger.
1.4. Søgeord forskning
Ud fra ovenstående SEO analyse er det vigtigt at vide hvilke ord din hjemmeside rangerer på og hvordan du rangerer på de søgeord og søgefraser, du lige har fundet frem til, at dine konkurrenter fx bruger meget. Søgeord forskning er meget vigtig for optimering af din hjemmeside.
SEO søgeord forskning påvirker alle, der bruger internettet til at søge efter noget. Søgeord er forbundet med de forespørgsler, som folk indtaster i søgemaskiner. Jeg finder ud af de primære, sekundære og semantiske søgeord for hver side på din hjemmeside, der er bedst til salg, markedsføring og indhold på dit websted. Hvis vi regner med, hvad folk søger efter, og så sørg for, at dit indhold har masser af de søgeord, der er pebered i hele, vil du sætte dig selv for succes.
1.5. SEO-strategi
Så snart vi identificerer SEO-muligheder, udarbejder jeg en tilpasset projektplan, der strækker sig over tre til seks måneder afhængigt af vores aftale. Dette inkluderer dine kampagnemål, forventede resultater for hver marketingkanal og estimeret tidsramme.
I løbet af den første måned prioriterer jeg din kampagne for at imødekomme de mest presserende aspekter af SEO. Dette gøres for at sikre, at vores søgemaskineoptimeringsindsats leverer øjeblikkelige og målrettede resultater.
2. Optimering
2.1. Teknisk SEO optimering
Teknisk SEO er et begreb som dækker over alle de tekniske aspekter af din hjemmeside, som kan påvirke dine placeringer på søgemaskinerne. Teknisk SEO (søgemaskineoptimering) er en vigtig del af SEO og er den proces, hvori man konfigurerer en hjemmesides elementer, så den potentielle synlighed på søgemaskinerne maksimeres.
Det betyder, at jeg løser eventuelle tekniske problemer på din hjemmeside og gennemfører en omfattende teknisk analyse for at identificere eventuelle problemer og præsentere dem for dig i en pænt formateret rapport.
Google promoverer websteder, der følger deres retningslinjer for webmastere, hvorfor alle tekniske problemer skal løses så hurtigt som muligt.
2.2. On-Page optimering
On-Page optimering referer til alle elementer på din hjemmeside, der kan fortælle Google, hvad din side handler om for at forbedre dets positioner i de organiske resultater. Ved at bruge mine søgeordsforskningsdata begynder jeg at studere indholdet af din hjemmeside og kompilere anbefalinger til de sider, der skal opdateres og optimeres. Efter din godkendelse implementerer jeg disse anbefalinger og optimerer indholdet og strukturen på din hjemmeside for dig.
Da søgemaskiner regelmæssigt opdaterer deres algoritmer, bliver jeg konstant opdateret med disse ændringer og udvider og optimerer min SEO-taktik for at bevare relevansen af mine kunders hjemmesider.
3. Indsættelse af indhold
3.1. Landingssider
Baseret på vores målrettede søgeordsliste, som vi blev enige om i vores tidligere trin, udvikler jeg nye landingssider på din hjemmeside.
3.2. Indholdsfortegnelse
Hvis dit indhold skal generere trafik, skal det være SEO-optimeret. Ved hjælp af min søgeordsanalyse tildeler jeg hvert søgeord en organisk “intent”.
3.3. Link Building Campaign
Jeg følger reverse engineering-modellen ved at analysere dine konkurrenters linkbuildingsindsats for at forstå, hvilke typer hjemmesider jeg kan arbejde med. Ud fra disse undersøgelser kan jeg sammensætte lister over muligheder, som jeg søger under din SEO-kampagne.
4. Måling og rapportering
4.1. Måling
Hos SEO Arkitekt har jeg oprettet et system, der gør det muligt for dig og os at følge din kampagnes fremskridt og foretage justeringer på farten. Jeg overvåger og analyserer dine placeringer på Google og KPI. Som SEO-konsulent tager jeg højde for en lang række faktorer i særlige søgeordspositioner, linkbuilding, indeksering, Google Search Console, Google Analytics , SSL-status, on page-fejl, problemer med indlæsningshastighed, afvisningsprocent, konverteringsrate, lokal synlighed og CTR.
4.2. Rapportering af SEO-resultater
Jeg udarbejder månedlige SEO-rapporter, så både du og jeg er på linje i forhold til din SEO-kampagnefremskridt. Under vores konsultationer giver jeg en omfattende rapport, der skitserer effektiviteten af dit websted: søgeord, generel trafik og placeringer. Ved at rapportere på månedsbasis holder jeg dig orienteret om alt, hvad der foregår i vores SEO-kampagne og giver dig en forståelse af, hvad du kan forvente.
4.3. Justering
Min SEO-proces udvikler sig altid, og jeg retter og justerer konstant mine SEO-strategier med Googles algoritmeopdateringer og nye trends. Søgemaskiner er dynamiske, og behovene i din branche ændrer sig også.
Ved at stole på mig som din SEO-specialist får du alle de nødvendige rettelser og kan garantere dig selv pålidelig styring af din SEO-indsats.
Er vi et match?
Vælger du at gå med en webdesigner og Adwords/ SEO specialist, kan du jo passende starte et samarbejde med mig 🙂
Tag din virksomhed til næste niveau!
SEO optimering mest populære spørgsmål
SEO står for “søgemaskineoptimering” eller “search engine optimization” på engelsk. Enkelt sagt betyder det processen med at forbedre din hjemmeside for at øge dets synlighed og opnår bedre placeringer, når folk søger efter produkter eller ydelser relateret til din virksomhed i Google, Bing, YouTube og andre søgemaskiner. Lær mere om, hvad SEO er her!
Søgemaskiner som Google scanner eller gennemsøger forskellige hjemmesider for bedre at forstå, hvad hver hjemmeside handler om. Dette hjælper søgemaskinerne med at levere de bedste og mest relevante resultater til dem, der søger efter bestemte emner eller søgeord.
Den mest almindelige SEO pris på en månedlig SEO pakke ligger på mellem kr. 3.500 og kr. 8.000. Hos SEO Arkitekt starter SEO Priser fra 2.500 kr. om måneden. Tjek mine SEO Pakker her.
En god SEO strategi kan drive indgående trafik, der kan vokse din virksomhed i de kommende år.
- Vælg de rigtige søgeord.
- Start med en lokal søgestrategi.
- Fokus på indhold af høj kvalitet.
- Generer back links af god kvalitet.
- Brug så mange sociale mediekanaler som muligt (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest).
- Uddele visitkort, flyers, klistermærker.
Husk! Den landingsside, du gerne vil have til at ligge øverst på Google, skal være af højere kvalitet, end de landingssider den konkurrerer med om de samme søgeord.
- Opret indhold af høj kvalitet (såsom i en blog).
- Har en hurtig hjemmeside, der indlæses hurtigt.
- Gør din hjemmeside mobilvenlig.
- Sørg for, at dit websted er sikkert (din web adresse skal starte med HTTPS).
- Følg Googles bedste fremgangsmåder.
- Registrer din hjemmeside på Google Search Console
- Registrer din hjemmeside på Google My Business
- Få kvalitets backlinks fra andre websteder – Link Building
- Få en grundig SEO analyse
- Indsæt relevante søgeord til indholdet på din hjemmeside.
- Brug Meta-tags til at tilføje flere søgeord.
- Målret mod søgeord, der er lavt konkurrencedygtige.
- Opsøg back links.
- Registrer din hjemmeside på Google My Business
- Hav indhold, der er relevant for din virksomhed.
Analyser din hjemmesides tekniske SEO-rapport.
10 bedste måder at få mere trafik og flere besøgende på din hjemmeside:
- Søgeordsforskning.Inkluder altid relevante søgeord i dit indhold.
- Skriv originalt indhold af god kvalitet.
- Tilføj nye produkter eller indhold til din hjemmeside dagligt.
- Få din egen Videokanal på YouTube.
- Vær aktiv på sociale medier.
- Brug annoncering til at øge webstedstrafik.
- Send e-mail nyhedsbreve.
- Observer dine konkurrenter.
- Få kvalitets back links.
- Udgiv en pressemeddelelse.
Det er GRATIS. Bare få google til at vide, at dit indhold er mere værd end de andre hjemmesider.
Hvis din hjemmeside ikke kommer frem på Google, er det højst sandsynligt af en af følgende årsager:
- Din hjemmeside er for ny.
- Din hjemmeside er ikke optimeret til søgemaskine crawling.
- Din niche er meget konkurrencedygtig.
- Din hjemmeside blokerer søgemaskiner fra at indeksere dens sider.
- Din hjemmeside blokerer søgemaskiner fra at crawle dens sider.
- Du har ikke nok backlinks af høj kvalitet.
- Din hjemmeside mangler “autoritet”.
- Din webside stemmer ikke overens med “søgehensigten”.
- Din hjemmeside har problemer med duplikatindhold.
- Din hjemmeside er blevet straffet af Google.
En SEO analyse også kendt som en SEO audit, er som en statusrapport. SEO analysen handler om at undersøge en hjemmeside, for at få en bedre forståelse af hvor godt hjemmesiden er blevet optimeret, og hvad der kan gøres for at hjælpe siden med at blive bedre. SEO Arkitekt tilbyder dig gratis SEO analyse, der hjælper dig således med at træffe de rigtig beslutninger i dit SEO arbejde.
Her på SEO FAQ siden kan du læse flere spørgsmål relateret til SEO.