SEO Arkitekt

hvad er seo

Hvad er SEO?

hvad er seo

Hvad betyder SEO?

SEO er en forkortelse for Search Engine Optimization, der på dansk betyder søgemaskineoptimering. Enkelt sagt betyder det processen med at forbedre din hjemmeside for at øge dens online synlighed, når folk søger efter produkter eller ydelser relateret til din virksomhed i Google, Bing, Yahoo og andre søgemaskiner. Det betyder, at det er vigtigt for din hjemmeside at komme op og ligge øverst på Google til at blive set.

Hvordan kan søgeoptimering skabe vækst i din virksomhed?

Driver du en online forretning? Vil du øge din webtrafik og dine konverteringer uden at skulle betale tusindvis af kroner for betalte annoncer eller Ads?

De mest succesrige online-virksomhedsejere bruger SEO eller søgemaskineoptimering til at komme øverst på Google -placeringer og opnå større online synlighed og eksponering i de organiske søgeresultater.

Shopping online er nemmere og hurtigere, end det nogensinde har været. I stedet for at besøge en traditionel murstens-og-mørtel-butik, køber folk dagligvarer, tøj, sportsudstyr, teknologi og mere online fra forskellige hjemmesider. Størstedelen af onlinesøgninger begynder med en søgemaskine som Google. Faktisk starter 86 procent af disse søgninger på Google.

Hvis du har en hjemmeside, og du gerne vil have mere trafik, er der ingen tvivl om det: SEO optimering hjælper din virksomhed til flere kunder digitalt. Som virksomhedsejer afhængig af onlinesalg, må du ikke ignorere vigtigheden af SEO.

Fortsæt med at læse nedenfor for at lære, hvad SEO er, og hvordan du kan bruge det til at vokse din virksomhed.

Kan man selv lave SEO?

Selvom du selv kan lave SEO til din hjemmeside, tager det meget tid og kræfter. De fleste virksomhedsejere hyrer en SEO specialist eller et digitalt bureau til at hjælpe dem. Der kan være nogle omkostninger forbundet med effektiv SEO – hyre en tekstforfatter eller købe en blog, for eksempel – men det er ikke så dyrt som betalte placeringer/reklamer i Google.

Hvorfor er SEO vigtigt?

Kort sagt: SEO er en STOR kilde til trafik.

Faktisk er her en oversigt over, hvor den meste hjemmesidetrafik kommer fra:

seo er vigtigt

Virksomheder, der aldrig har behøvet at bekymre sig om SEO før, bør undersøge det i dag. Dette skyldes, at 86 % af disse søgninger starter på Google. Således bestemmer Google-algoritmen, hvem der ser din hjemmeside, og hvem der ikke gør.

Der er kun 10 pladser – det er rigtigt, kun 10 – på en Google-søgeside. Så spørg dig selv, når du skriver i en Google-søgning, hvor ofte vover du dig fra den første side til den anden, tredje eller tyvende side i søgeresultaterne?

Du kan miste penge, hvis søgemaskiner beslutter, at din hjemmeside skal placeres på side 3 eller side 4.

Dette er vigtigheden af SEO for din virksomhed: SEO giver dig magten til at være løsningen på potentielle kunders behov. SEO giver dig ikke kun mere trafik og konverteringer, men det hjælper også med at opbygge et tillidsfuldt forhold til dine kunder. De strategier, du implementerer til SEO, sikrer, at du tilbyder indhold af høj kvalitet, en brugervenlig oplevelse og links med høj autoritet.

Hvis en ny besøgende ikke køber fra første besøg, vil de huske din hjemmeside som værende autoritativ og pålidelig. En dag får de brug for dit produkt eller din service, og så vender de tilbage for at bestille hos dig.

Organisk trafik vs. betalt trafik: Hvad er forskellen på dem?

Forskellen mellem SEO og betalte reklamer er, at SEO involverer organisk rangering, som det har at gøre med Googles algoritme og hvordan hjemmesider naturligt fremstår for internetbrugere.

Organisk trafik

Når du skriver et spørgsmål i Google eller en anden søgemaskine, er der en liste med links, der vises under de betalte annoncer, også kendt som “organiske resultater”.

Disse vises udelukkende baseret på kvaliteten og indholdet af hjemmesiden. Trafik, der kommer fra folk, der finder dine links blandt disse resultater, klassificeres som “organisk søgetrafik” eller blot organisk trafik.

Organisk trafik anses for at være den mest værdifulde trafikkilde af flere årsager:

  • Google leder den største mængde onlinetrafik, og det er den mest pålidelige kilde for folk, der undersøger eller foretager et køb.
  • Google er meget, meget optaget af sine placeringer, og placering i top fem resultater for et søgeord indikerer, at dit indhold er af høj kvalitet.
  • Det er svært at rykke op i Googles positioner, og det tager også tid, men når du først er der, kan du nyde fordelene i lang tid.
  • Resultaterne på den første side af Google (Top 10) får 92 % af al søgetrafik på Google.
  • Over 25 % af folk klikker på det første Google-søgeresultat.

Betalte annoncer eller Ads

I stedet for at skulle vente tålmodigt på, at din SEO bygger sig op, kan du betale for chancen for at blive set på side et af Google med det samme.

For at give dig en idé om, hvor mange penge der bliver brugt på betalte annoncer, skal du tage et kig på Google. For at få en idé om, hvor mange penge der bliver brugt på betalte annoncer, kan du tage et kig på Google. Google’s AdWords-program er det mest brugte pay-per-click (PPC) annonceringsprogram i dag.

Når du starter din første kampagne på Google Ad Words, skal du være taktfuld. Når det er gjort rigtigt, kan du begynde at få et væld af målrettet trafik til dine landingssider meget hurtigere, end du ville være i stand til at få fra organisk søgning.

Konklusion

Google Ad Words -marketingkampagner bruger strategisk forskning til at hjælpe med at øge dit investeringsafkast (ROI). Du skal blot være opmærksom på, at de fleste anerkender, hvilke SERP-resultater der er annoncer, og hvilke der er organiske. Og at få organisk trafik er det ultimative mål, er det ikke?

Som forbruger selv, kan du opleve, at du vil have de resultater, der ikke har ordet “Ad” ved siden af sig i din Google-søgning. Dine kunder har det højst sandsynligt på samme måde.

Hvis du leder efter de hurtigste resultater, er betalte reklamer bedre, men organisk søgning er mere omkostningseffektiv i det lange løb.

Hvordan virker Google Ranking?

kom oeverst paa Google

For bedre at forstå, hvordan du kan rangere dit indhold højere i søgemaskinerne, skal du først forstå, hvordan søgning virker.

Søgemaskiner som Google og Bing bruger bots til at crawle sider på nettet, ved at besøge alle sider, indsamle oplysninger om disse sider og indsætte dem i et indeks.

Søgemaskiner opdager nyt indhold ved at sende søgemaskinespiders eller crawlere ud for at finde det.

Crawlere er computerprogrammer eller robotter, der finder nyt indhold som websider, PDF-filer, videoer og billeder ved at besøge links på websider. Crawlere har også en tendens til at besøge populære websteder, der skaber nyt indhold oftere end mindre ukendte websteder. Derfor bør du konstant poste nyt indhold på din hjemmeside.

Derefter rangerer Google hjemmesiderne baseret på en algoritme. Den tildeler scoringer baseret på forskellige rangeringsfaktorer og rangerer derefter siderne fra højest til lavest.

Googles algoritme

Googles algoritme bestemmer, hvor højt hver hjemmeside rangerer. Og selvom dele af Googles algoritme forbliver hemmelige, har alle disse mange års erfaring med SEO givet mig indsigt i de vigtigste ranking-faktorer.

On-page SEO-faktorer

On-page SEO handler om at bygge indhold for at forbedre din hjemmesides placeringer. Dette kommer ned til at inkorporere søgeord i dine sider og indhold, skrive indhold af høj kvalitet regelmæssigt, og sikre dig, at dine metatags og titler er optimeret og velskrevne. Husk også at gøre dit indhold værdifuldt for dine besøgende. Placeringen af hver hjemmeside er delvist bestemt af on-page faktorer. On-page SEO-faktorer er alle de ting på din hjemmeside, som du har direkte indflydelse på. Disse faktorer omfatter tekniske aspekter (f.eks. kvaliteten af din kode og webstedshastighed) og indholdsrelaterede aspekter, såsom strukturen på din hjemmeside eller kvaliteten af kopien på dit websted.

Off-page SEO-faktorer

Udover on-page SEO-faktorer bestemmes dine placeringer også af off-page SEO-faktorerne. Disse faktorer inkluderer links fra andre websteder, sociale medier og andre markedsføringsaktiviteter, der sker uden for din egen hjemmeside. Selvom det ikke er umuligt, kan disse off-side SEO-faktorer være sværere at påvirke. Den vigtigste af disse off-side faktorer er antallet og kvaliteten af links, der peger mod dit websted. Jo flere relevante sider af høj kvalitet, der linker til din hjemmeside, jo højere er din placering i Google. Denne del af ligningen involverer at bygge relationer og skabe indhold, som folk ønsker at dele.

En anden off-page faktor, der spiller en vigtig rolle i SEO, er din konkurrence i forhold til din virksomheds niche. I nogle nicher er det meget sværere at rangere end i andre. Konkurrenceevnen på dit marked har derfor også stor indflydelse på dine chancer for at rangere.

Hvad er On Page SEO?

On-page SEO refererer til enhver optimering, som du kontrollerer og inkluderer på din hjemmeside. Med on-page-optimeringer sigter du mod at gøre din hjemmeside mere brugbar og værdifuld for brugerne for at forbedre dine placeringer eller synlighed i søgeresultater på Google, Bing og andre søgemaskiner.

Hvorfor laver on-page SEO?

On-page SEO fører til højere placeringer, øget trafik til din hjemmeside og flere konverteringer. Resultaterne af on-page SEO tager tid, men når først din on-page SEO-strategi kommer i gang, kan den få dine onlineplaceringer og salg til at stige.

Hvilke on page SEO-faktorer skal jeg optimere?

Der er flere forskellige on page SEO ranking faktorer. Alle disse faktorer skal optimeres. Ved at optimere hver af disse faktorer forbedrer du dine placeringer i søgeresultaterne og gør din hjemmeside mere konkurrencedygtig og svær at overkomme.

On-page optimeringsfaktorer, du bør fokusere på, inkluderer:

  • URL
  • Title tag
  • Meta beskrivelse
  • Overskriftsmærker (H1, H2, H3, …)
  • Alt-tags
  • Søgeord
  • Indhold
  • Hastighed
  • Intern linking
  • Billeder
  • Mobilvenlighed

Eksempel på on-page SEO-optimering:

  • Optimering af dine titeltags og metabeskrivelser
  • At skrive dybdegående kvalitetsindhold
  • Rydning af din hjemmesides kode
  • Forbedring af din hjemmesides navigation
  • Fremskynde din hjemmeside

Hvad er Off Page SEO?

Off-page SEO refererer til teknikker, du kan bruge til at forbedre placeringen af et websted på søgemaskinens resultatside (SERPs). Mange mennesker forbinder off-page SEO med linkbuilding, men det er mere end det. Generelt har Off-Page SEO at gøre med promoveringsmetoder – ud over hjemmesidens indhold – med det formål at rangere en hjemmeside højere i søgeresultaterne.

Hvorfor er Off-Page SEO vigtigt?

Søgemaskiner har i årtier forsøgt at finde en måde at returnere de bedste resultater til søgende. Den tager således højde for en række on-page SEO-faktorer (beskrevet nedenfor), nogle andre kvalitetsfaktorer og off-page SEO-faktorer. Off page SEO giver Google en rigtig god indikation af, hvordan verden (andre hjemmesider og brugere) opfatter den pågældende hjemmeside.

En hjemmeside, der er af høj kvalitet og nyttig, er mere tilbøjelig til at have referencer (backlinks) fra andre hjemmesider.

Alle disse signaler giver ‘grønt lys’ til søgemaskiner for at rangere en hjemmeside højere i resultaterne.

Off-page SEO fordele

En vellykket off-page SEO-strategi genererer følgende fordele for webstedsejere:

  • Højere placeringer. Det er den vigtigste fordel ved off-page SEO. Hjemmesiden rangerer højere i SERP’erne, og det betyder også mere trafik.
  • Højere PageRank. Page rank er et tal mellem 0 og 10, som indikerer vigtigheden af en hjemmeside i Googles øjne. Dette system blev opfundet af Larry Page og Sergey Brin (Googles grundlæggere) og en af grundene til, at Google fik så stor succes med at vise de mest relevante resultater til den, der søger.
  • Større eksponering. Højere placeringer betyder også større eksponering, for når et websted rangerer i topplaceringerne: det får flere links, flere besøg og flere omtaler på sociale medier. Det er som en uendelig sekvens af begivenheder, hvor én ting fører til en anden og derefter til en anden osv.
  • Øget troværdighed. Ud over ovenstående har Google for nylig introduceret konceptet Expertise, Authority, and Trustworthiness (E-A-T), som spiller en vigtig rolle i placeringer og er direkte relateret til off-page SEO.

Kort sagt ønsker Google at rangere websteder, der viser ekspertise og autoritet om et emne, og en af måderne til at sikre, at de websteder, som algoritmerne opfanger, kan stole på, er gennem antallet og typen af indgående links.

Off-Page SEO teknikker

Som nævnt ovenfor refererer Off-page SEO til aktiviteter, du kan udføre uden for din hjemmesides grænser. De vigtigste off-page SEO-teknikker er:

  • Linkbuilding
  • Social Media Marketing
  • Mærkeomtaler
  • Kunde anmeldelser

Link Building

Linkbuilding er den mest populære og effektive off-Page SEO-teknik. Ved at bygge links til din hjemmeside, forsøger du at samle så mange ‘stemmer’ som muligt, så du kan omgå dine konkurrenter og rangere højere. For eksempel, hvis nogen kan lide denne artikel og henviser til den fra hans/hendes hjemmeside eller blog, så er det som at fortælle søgemaskinerne, at denne side har god information.

Gennem årene har webmastere forsøgt at bygge links til deres hjemmesider for at få højere placeringer, og de ‘opfandt’ en række måder at øge antallet af links på.

Dette ‘tvang’ søgemaskiner til at tilføje flere regler til deres algoritmer og begynde at skelne mellem gode links og dårlige links.

Lad os se forskellen mellem de to, og hvorfor det er vigtigt.

Hvad er et dårligt link?

Et dårligt link er et link, der er kunstigt genereret af webmastere med det ene formål at narre søgemaskinealgoritmer. De mest almindelige eksempler på dårlige links er:

Blog Directoriesnoget som gule sider, men hver post har et link, der peger til et websted.

Forum signaturer – Mange mennesker kommenterede på fora med det ene formål at få et link tilbage til deres hjemmeside (de inkluderede links i deres signatur).

Kommentar link – Det samme koncept som forumsignaturer, hvor du ville kommentere på en anden hjemmeside eller blog for at få et link tilbage.

Artikel DirectoriesVed at udgive dine artikler i artiklens mapper kan du få et link (eller 2) tilbage til din hjemmeside. Nogle artikelmapper accepterer kun unikt indhold, mens andre mapper accepterer alt fra spin-artikler til allerede publicerede artikler.

Delte indholdsmapper – Hjemmesider som ‘hub-sider’ giver dig mulighed for at udgive indhold og til gengæld kan du tilføje et par links, der peger på dine hjemmesider.

Link Udveksling skemaI stedet for at forsøge at udgive indhold kan du komme i kontakt med andre webmastere og udveksle links. Med andre ord, jeg kunne linke din hjemmeside fra min hjemmeside, og du kunne gøre det samme. I nogle tilfælde kan du endda lave mere komplicerede udvekslinger ved at lave et 3-vejs link: Jeg linker til din hjemmeside fra min hjemmeside, men du linker til min hjemmeside fra en anden hjemmeside.

Hvad er et godt link?

Så hvis ovenstående links ikke er nyttige, hvad er så et godt link? Her er en oversigt over de vigtigste kendetegn ved gode links:

Gode links kommer fra pålidelige hjemmesider – hvad du skal forstå om linkbuilding og links er, at det ikke kun er et spørgsmål om kvantitet, men det er også et spørgsmål om kvalitet. Med andre ord er det ikke længere ligegyldigt, hvor mange links der peger på din hjemmeside, men det er vigtigere, hvorfra disse links kommer. For eksempel, et link fra en normal blog har ikke samme ‘værdi’ som et link fra New York Times eller fra et andet websted med stor tillid på internettet.

Gode links kommer fra relaterede websteder – For at et link skal have værdi, skal det gives af en relateret hjemmeside. Hvis du for eksempel blogger om SEO, og du får et link fra en modeblog, har det ikke samme ‘værdi’ som et link, der kommer fra en relateret blog.

Gode links har relevant ankertekst – Ankertekst er tekstbeskrivelsen af et link, og det giver et stort hint til søgemaskinerne, hvad målsiden handler om. Gode links bør have relevant ankertekst.

Hvordan får man links af høj kvalitet til en hjemmeside?

Google leder efter backlinks af høj kvalitet. Hvis du spørger Google, fortæller det dig, at alle links, der peger på din hjemmeside, skal være naturlige links.

Naturlige links er præcis, hvad deres navn antyder. En hjemmesideejer eller blogger kan lide en anden hjemmeside eller blog og tilføjer naturligvis et link til hans/hendes blog. Sker dette i virkeligheden, eller er det en anden myte? Det gør det bestemt, men du skal virkelig prøve hårdt for at komme til dette punkt. Det er, hvad naturlig linkbuilding handler om. Et link har mere værdi fra læserens synspunkt frem for søgemaskinens synspunkt.

Ikke desto mindre er der måder at bygge links til dit websted på, som overholder Googles retningslinjer. De mest effektive linkbuilding teknikker er:

Udgiv linkværdigt indhold. Det lyder måske kliché, men det er ekstremt vigtigt af to grunde.

  1. For det første er, at fantastisk indhold giver dig naturlige links, hvis du promoverer din side korrekt til de rigtige personer (ved hjælp af markedsføring på sociale medier).
  2. For det andet, hvis du ikke har godt indhold, selvom du formår at sikre links, rangerer din side ikke. En rangeringsfaktor, der er vigtigere end links, er at have indhold, der tilfredsstiller brugerens hensigt.

Hvis disse to ikke er til stede (godt indhold og links), er din hjemmeside ikke i stand til at rangere. Eksempler på linkværdigt indhold er casestudier, original forskning, forskellige meninger om et emne og generelt indhold, der er unikt og upartisk.

Gæsteopslag på andre hjemmesider. Gæsteopslag er en populær metode til at få links til din hjemmeside. Idéen er simpel:

  • Du finder hjemmesider, der accepterer indlæg fra gæsteforfattere.
  • Du pitcher dem med dine ideer.
  • Du får publiceret indlæggene med et link, der peger på din hjemmeside.

Problemet er, at webmastere har overmisbrugt denne metode i årenes løb, og Google har tilføjet regler til deres algoritmer for at opdage og nedvurdere links til gæsteposter. De ignorerer dem ikke fuldstændigt, de har stadig værdi, hvis de kommer fra betroede websteder, der også har meget indhold alene og ikke kun gæsteposter. Med andre ord, hvis en hjemmeside kun udgiver indlæg fra gæsteforfattere, så er det sandsynligt, at et link ikke vil have nogen værdi eller positiv effekt på dine placeringer. Men et link fra en hjemmeside, der har gode placeringer og godt indhold genereret fra deres egne forfattere og gæstebidrag, kan påvirke dine placeringer positivt.

Bed om links. En anden populær teknik til at bygge links er at bede om links. Ideen er, at du finder relaterede websteder, e-mailer dem og beder om at linke til dit indhold. Chancerne for at få positive svar er begrænsede, men ikke nul, så for at denne metode skal fungere, skal du sende en masse e-mails.

Linker til andre hjemmesider fra dit indhold. En bedre mulighed er at linke til andre hjemmesider fra dit indhold og e-maile dem for at fortælle dem om det. Webmastere ville være glade for at modtage linket og returnere den samme tjeneste. Dette er anderledes end en linkudveksling (hvilket er imod Googles retningslinjer), fordi det er op til dem at returnere linket, og det er ikke en del af en aftale eller en betalt aftale.

Udgivelse af link-værdige visuelle elementer. Det er en gammel teknik, som stadig virker godt. Ideen er at udgive fantastiske billeder på din hjemmeside (infografik, statistik, grafer, illustrationer, diagrammer), som folk kan finde nyttige at tilføje til deres indhold med et link til den originale kilde.

Marketing på sociale medier

Social media marketing er en del af ‘off-page SEO’, og hvis du tænker over det, er det også en form for linkbuilding.

Et par ting at vide om social media marketing og off-page SEO:

Google oplyser officielt, at sociale signaler (som likes, kommentarer, delinger) ikke direkte påvirker placeringer. Hovedårsagen er, at de nemt kan manipuleres eller betales for, og de repræsenterer ikke et nøjagtigt billede af, hvor populært et socialt opslag er.

Det skal også bemærkes, at næsten alle de links, du får fra sociale medier, er “nofollow”, hvilket betyder, at de ignoreres af søgemaskiner. Så ved at få tusindvis af kunstigt likes til dit opslag, vil det slet ikke hjælpe din hjemmeside. Men hvis et indlæg får reel opmærksomhed på sociale medier eller endda bliver viralt, vil dette have en indirekte indflydelse på dine placeringer.

En anden måde at tænke på, hvordan man bruger sociale medier til linkbuilding formål er det:

Når du udgiver et opslag, ses det kun af dine følgere, og medmindre det begynder at rangere højt i resultaterne, er der ingen andre, der læser det eller finder det på internettet. Det vil gå tabt i milliarder af offentliggjorte sider.

På den anden side, hvis du promoverer hvert af dine opslag på sociale medier og når ud til et større publikum, er det mere sandsynligt, at flere vil læse det, og det er muligt, at nogle mennesker linker til det. Hvis du vil tage det et skridt videre, kan du optimere dine sociale mediekampagner til at målrette mod personer, der er mere tilbøjelige til at linke til dit opslag, i stedet for at vise dine opslag til et generelt publikum.

For at opsummere kan sociale medier indirekte hjælpe off-page SEO, hvis de bruges korrekt.

Mærkeomtaler

Google elsker brands og foretrækker at rangere brandede hjemmesider oven på resultaterne. Årsagen er den samme som forklaret ovenfor om ekspertise, autoritet og troværdighed. Mærker er mere pålidelige og tilbøjelige til at blive tillid til af brugere, og det giver en bedre brugeroplevelse og gladere Google-brugere.

Forskellen mellem mærkeomtaler, linkbuilding og markedsføring på sociale medier er, at mærkeomtaler ikke nødvendigvis har et link, der peger til din hjemmeside. Det kan være omtaler af dit brand i fora, artikler, anmeldelser eller sociale medier. Googles crawlere kan ‘opfange’ disse signaler og evaluere dem i overensstemmelse hermed for at skabe et mere præcist billede af, hvordan dit brand opfattes af andre mennesker.

Som en del af din off-page SEO-strategi bør du forfølge enhver positiv omtale af din hjemmeside, produkter eller forfattere og sørge for, at du reagerer på negative eller vildledende kommentarer.

Kunde anmeldelser

Kunde anmeldelser, uanset om de er til din virksomhed, hjemmeside, ydelser eller produktanmeldelser, har en vigtig rolle at spille i din hjemmesides placeringer. Anmeldelser er den mest effektive off-page SEO-teknik til lokal online markedsføring.

De fleste anmeldelser vil have ‘nofollow’-tagget tilknyttet, men hvis de kommer fra pålidelige websteder (som Google My Business, TrustPilot, krak osv), de kan påvirke dine lokale placeringer positivt. Google stoler på disse anmeldelser og bruger dem som et rangeringssignal.

Så hvis du sælger produkter eller ydelser, kræve din virksomhedsprofil på alle større anmeldelseswebsteder og bed dine kunder om at offentliggøre anmeldelser.

Ved at tilføje anmeldelser i din off-page SEO-strategi hjælper dig med at få mere eksponering på søgemaskiner og opbygge tillid til dine kunder.

Off-Page SEO Vs On-Page SEO

On-page SEO er alt, hvad du direkte kan kontrollere på din hjemmeside, herunder indhold, titler tags, søgeordsbrug, SEO-optimerede URL’er, interne links og billeder. Off-page SEO er handlinger, der sker væk fra dit websted, som links og omtaler på andre websteder.

Off-page SEO er lige så vigtig som on-site SEO. Hvis du ønsker, at dine SEO-kampagner skal være succesfulde, skal du gøre begge dele. Da du tænker på linkbuilding, så tag ikke den nemme vej, men prøv at få links fra steder, der er svære at få. Jo sværere det er at få et link, jo mere værdi har det.

Tidligere kunne du nemt få tusindvis af links og rangere højere, men i dag skal du også være særlig opmærksom på kvaliteten af dit indhold.

Mit råd til begyndere er først at koncentrere sig om at skabe en fantastisk hjemmeside med fantastisk indhold og derefter begynde at arbejde på din off-page SEO for at få links, der kan gøre en forskel i dine placeringer.

Kontakt mig i dag for din tilpassede SEO-strategi

At have en stærk SEO-partner i dit team er afgørende for succesen med din digitale markedsføring. Hvis du har spørgsmål om, hvorfor SEO er vigtigt for erhvervslivet eller om SEO generelt, så kontakt mig i dag!

Jeg ville elske at chatte med dig om vigtigheden af SEO, og hvordan det kan understøtte din virksomheds succes. Få din gratis SEO analyse eller udfyld min online kontaktformular for at fortælle mig, hvad du leder efter.